Колега а за мигачите от друго място не може ли да се върже освен от вратата! И това реле при акумулатора може ли някаква схема, видях едно черно до акумулатора, за него ли става въпрос?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеКолега а за мигачите от друго място не може ли да се върже освен от вратата! И това реле при акумулатора може ли някаква схема, видях едно черно до акумулатора, за него ли става въпрос?
Откачи проводниците от пинове 85 и 86 и на тяхно място закачи тези, които ще пуснеш от пинове 4 и 5 от буксата на задна лява врата:
Не се сещам за друга по-лесна връзка.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Най-долната пластмаса в основата на колонката е на щипки и се сваля с напъване към седалката. Вътрешната облицовка на колонката се свала по схемата:
На скицата в предишния ми пост е изобразен цокъла на въпросното реле над акумулатора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщениеМомци...тия коли нашите имат ли ...така наречения фитър на купето...?...или не знам точно как се казва...че ако има..не знам сменян ли е...и къде се намира...?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПоленовия филтър - свали пластмасовия капак между чистачките и ще го видиш.
Comment
-
Помагайте,този проблем беше изчезнал от лятото до преди 10-на дни.Чека светва и педала на газта става като гумен,колата трудно реагира на подаване на газта.Гасиш я,палиш отново и проблем няма даже и чека след 20-на секуди гасне.Закачам си я на лаптопа и излиза грешна позиция сензор педал на газта.Педала е сменен от колегата Rasi преди колата да попадне в мен.Любо казваше че има букса някъде зад жабката ли се падаше или нещо такова беше,откъде е достъпа за тази букса за да я почистя и да видя дали ще е от нея или ще трябва друг педал на газта.Само да вметна че буксата която е при педала я няма,а кабелите са направо запоени и затова се насочвам към тази около жабката.Да не забравя става въпрос за 3.0 V6.
Comment
-
Или е там, или е вътре зад жабката - 8 пинова бяла на цвят. Това за цвета е според документацията а там цветовете не винаги са точно описани.
Единият вариант е да чистиш всичко наред, от което лошо няма.
Другият вариант е да я локализираш като мериш съпротивлението на потенциометрите на пиновете на буксата.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Жабката се сваля като отвиеш болтовете на пантите и, но зад нея има друга пластмаса от таблото и няма никакъв достъп до кабелите. Ако колата ти е с компютър в краката на пасажера тогава свали кората за която говори Любо и ще се открие достъп до всички кабели и букси.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
Comment